UA-94094819-1
Згідно закону про права споживачів Ви зможете повернути куплений товар в нашому інтернет-магазині протягом 14 календарних днів при умові товарного виду: наявності етикеток (наклейок), чека на оплату з печаткою нашего магазину та неушкодженої упаковки. З покупця стягується оплата за дорожньо-транспортні витрати при їх наявності. Товар привезений під замовлення обміну та поверненню не підлягає.
Нижче розміщена частина закону України "Про права споживачів". Повний текст закону можна прочитати на офіційному сайті "Верховної Ради України" з усіма доповненнями та змінами http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари придбані в магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться:
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека та гарантійного талона, для повернення коштів.
Аксесуари - поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.
Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.